Modlitwa w trudnej sytuacji finansowej

Święta Filomeno, Ty nie zważałaś na dobra ziemskie, na zaszczyty i bogactwa, które chciał Ci dać siat, ale dostrzegłaś największy skarb w wierności swemu Oblubieńcowi Jezusowi Chrystusowi. Nie proszę Cię o wielkie bogactwo, ale o to, bym mógł godnie żyć. Wejrzyj na moją trudną sytuację finansową, w którą popadłem, i przyjdź mi z pomocą. Nie zważaj na to, czy stan, w którym się znalazłem, jest z mojej winy, czy nie mam w tym swojego udziału. Spójrz na mnie jak na biedne, grzeszne i bezbronne dziecko, które przychodzi błagać Boga przez Twoje ręce o litość i zmiłowanie.

Święta Filomeno, nie proszę o bogactwo, jeśli nie jest to zgodne z wolą Boga wobec mnie. Pragnę jedynie, abyś wyprosiła mi łaskę zaspokojenia najpilniejszych potrzeb, możliwość spłacenia długów i wywiązania się z przyjętych zobowiązań.

Proszę Cię, Święta Filomeno, uzyskaj dla mnie wsparcie finansowe, którego tak pilnie potrzebuję w mojej obecnej trudności finansowej, a ja ze swej strony oprócz gorliwej modlitwy będę starał się uczynić wszystko, aby własnymi rękami odbudować to, co w moim życiu legło w gruzach. Amen.

Źródło: Ilona Kisiel, Święta Filomena, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2017.

Komentarze